Může jít o jeden z následujících důvodů:
Zadáváte špatné uživatelské jméno nebo heslo
Je to nejčastější důvod, proč se uživatelé nemohou přihlásit do Faktury webu. Může jít jen o banální příčinu. Například můžete mít při zadávání hesla zapnutý CAPS LOCK, používáte jiný jazyk klávesnice nebo můžete mít vypnutý NUM LOCK při zadávání číslic.
Jako uživatelské jméno vložte svůj email, který jste vyplnili při zakládání konta do Faktury webu. Resp. svůj email, který máte uvedený ve svém profilu. Pokud jste v minulosti změnili tento email, použijte jako uživatelské jméno posledně uložený email.
Heslo mohlo být změněno přes funkcionalitu Zapomenuté heslo. V tomto případě by nové heslo k přístupu do Faktury webu mělo být zasláno na Vaši uvedenou emailovou adresu. Zkontrolujte si prosím doručenou poštu popřípadě složku Nevyžádaná pošta / SPAM se zprávou o změně hesla. Po odeslání žádosti na změnu hesla se automaticky odešle email s novým heslem.
Účet mohl být smazán
V případě, že jste se nepřihlásili do Faktury webu více než rok, je pravděpodobné, že Vaše konto bylo smazáno z důvodu nečinnosti. Údaje ze smazaného účtu již není možné vrátit zpět.
Přístup mohl být smazán iv případě, pokud používáte přístup vytvořen z hlavního konta. V každém kontě si může vytvořit další přístupy s určitými omezeními. Pokud Vám byl vytvořen takový přístup, prosím kontaktujte zřizovatele Vašeho přístupu nebo majitele účtu. Vytvořit nové heslo si můžete přes funkcionalitu Zapomenuté heslo.
Pokud se stále nevíte přihlásit do účtu ve Faktury webu i přes výše uvedeným příčinám, prosím kontaktujte nás přes kontaktní formulář.